Administration af ejerforeninger

Hos We Keep kan du samle hele administrationen af din ejerforening et sted

Få hjælp til administration af jeres ejerforening

We Keep tilbyder at håndtere alle administrative og økonomiske opgaver for ejerforeninger.

For at sikre en god økonomi i jeres ejerforening, er der er mange ting, der skal holdes styr på. Vi sørger for at hverdagen bliver let og gnidningsfri for ejerforeningens medlemmer og bestyrelse.

Vi håndterer alt fra opkrævninger, generalforsamling, budget, juridiske spørgsmål, kontakt med beboere og myndigheder, og vi sørger for at alle regnskaber klargøres til revisor.

Derudover kan vi hjælpe foreningen med at holde tråd i renoveringsprojekter, behandling af forsikringsskader eller juridisk bistand til foreningens bestyrelse eller medlemmer. Vi kan desuden formidle opgaver og kontakt til ejendommens samarbejdspartnere som sørger for drift og vedligehold.

Fynsgade 66 Herning - Set fra gadeplan

Daglig administration

  • Deltagelse til af bestyrelsesmøder inkl. referat og indkaldelse
  • Deltagelse til af generalforsamling inkl. referat og indkaldelse
  • Håndtering af underleverandører og øvrige samarbejdspartnere
  • Juridisk rådgivning til bestyrelsen
  • Opdatering af vedtægter

Økonomi

  • Opkrævning af ejerindbetalinger og aconto beløb (betalingsservice)
  • Håndtering af rykker og inkasso
  • Kvartalsvis bogføring og restancekontrol
  • Afstemning af regnskab samt klargøring af bilag til revisor
  • Ugentlig betaling af faktura i foreningens bank
  • Udarbejdelse af årligt budget
  • Håndtering af forbrugsregnskaber
  • Betalingspåmindelser

Kontakt os

Navn *
Fill out this field
Email *
Please enter a valid email address.
Telefon
Fill out this field
Din besked *
Fill out this field
Menu