Hvilke ydelser tilbyde We Keep

Hos We Keep tilbyder vi at administrere dine bolig- og erhvervsejendomme

We Keep’s ydelser

We Keep administrerer bolig- og erhvervsejendomme for investorer og ejerforeninger med hovedkontor i Herning.
Vi lægger stor vægt på at være en lokal administrator med tæt kontakt og nærhed til vores ejendomme og beboere. Vi
sørger for at holde tråd i alle aspekter der er ved at drive et ejendomsselskab eller ejerforening.

Den centrale rolle

At varetage administrationen af en ejendom kræver et tæt forhold til beboere og leverandører. We Keep holder tråd i alt hvad der sker på ejendommene ved at kanalisere alle henvendelse gennem vores kontor. Det sikrer at beboere og
investorer altid kan få svar på spørgsmål ved at kontakt os, samt at opgaver bliver varetaget hurtigt og effektivt.

Som administrator er det vores ansvar at sørge for at beboere og leverandører har nogen at henvende sig til, døgnet rundt. Har en lejer eller leverandør behov for at komme i kontakt med en administrator uden for vores åbningstid har alle mulighed for hjælp gennem vores vagtordning.

Hvad tilbyder We Keep
We Keeps ydelser

Lokal administration

Lokal administration betyder for os at vi som administrator er synlig på vores ejendomme og har et indgående kendskab til alle ejendommenes forhold. Uanset beliggenhed i Øst-, Vest-, eller Midtjylland, besøger vi jævnligt vores ejendomme.

Vores ejendomsadministratorer varetager selv ind- og fraflytningssyn for at sikre en tryg og korrekt proces for vores lejere.

Vores nære kontakt til ejendommene og beboerne giver os det bedst grundlag for at kunne afklare spørgsmål, reagere hurtigt i presserende situationer og give den bedste rådgivning til vores kunder.

Fokus på kernekompetence

I We Keep holder vi vores fokus på det som vi er bedst til. Vi sikrer dermed kvaliteten af det administrative arbejde vi tilbyder og udliciterer øvrige ydelser til udvalgte serviceleverandører som vi har tillid til og som vi ved leverer et godt stykke arbejde.

Professionel tilgang

I We Keep anvender vi gennemarbejdede procedurer og guidelines for hver af vores arbejdsopgaver. Hermed er du sikret professionel service, hvor alle tidsfrister bliver mødt, og individuelle behov tilgodeset.

Vores medarbejdere er veluddannede, erfarne og klar til at håndtere enhver administrativ udfordring. Vi holder os ajour via videreuddannelse og seminarer. På den måde kan vi sikre, at vores råd og vejledning til dig er funderet i den mest aktuelle viden.

Sikker administrativ rådgivning

For at sikre dig den bedste håndtering af juridiske problemstillinger arbejder vi tæt sammen med vores brancheforening og deres advokater. Vi er på forkant med udviklingen inden for lejeret for at tilbyde dig og dine lejere den bedst mulige juridiske service.

Som medlem af Ejendom Danmark lever vi op til etiske regler vedtaget af branchen.

Kontakt os

Navn *
Fill out this field
Email *
Please enter a valid email address.
Telefon
Fill out this field
Din besked *
Fill out this field
Menu